Joo Heng Tan fantasztikus homokszobrai

Ki mondta, hogy piszkosnak lenni rossz dolog? :)

0
5687

A képen látható műveket Joo Heng Tan készítette egy szingapúri cégnek. A homokszobrok elkészítésére A Lowe reklámügynökség adott neki megbízást. A nagyszabású homokszobrok az OMO mosószer reklámkampányához kellettek. A szobrok legfőbb célja, hogy a gyerekeket arra ösztönözze, hogy fedezzék fel a világot és merjenek koszosak lenni. E reklám fő mondanivalója is ez: Dirt is good! azaz a Piszok jó! A mű elkészítéséhez Joo Heng Tan mintegy 18 tonna homokot használt fel. Ebből a homokmennyiségből alkotta meg a fotókon és videón is látható különleges homokvilágot.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérlek, hogy írd ide a hozzászólásodat!
Kérlek, hogy írd ide a neved!